FAQ

Złożyć zamówienie można na naszym sklepie, telefonicznie bądź e-mailem. 

Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłane są tego samego dnia. Wysyłka może nastąpić maksymalnie dzień później.

Paczkę możesz odebrać minimum 24 godziny po złożeniu zamówienia. Odbiór paczki jest możliwy w naszym sklepie przy ul. Jagiellońska 66 w Warszawie (kod pocztowy: 03-468 Warszawa.

Musimy poznać więcej szczegółów, aby móc precyzyjnie pomóc w doborze asortymentu. Prosimy napisać do nas na e-mail: protofan@protofan.pl lub zadzwonić po numer telefonu 43242432. Pomożemy najlepiej jak umiemy!

Niedostępny produkt może być w magazynie, ale może jeszcze nie być widoczny w systemie. Musimy to sprawdzić ręcznie, więc prosimy skontaktować się z nami poprzez e-mail protofan@protofan.pl bądź telefon 52525252

Każdy produkt wymaga indywidualnego podejścia, dlatego też prosimy napisać do nas na e-mail: protofan@protofan.pl lub zadzwonić pod numer telefonu 47832463287

Tak, organizujemy promocje, rabaty i specjalne oferty. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej oraz subskrypcji newslettera, aby być na bieżąco z ofertą produktową oraz z naszymi aktualnymi promocjami.

Płatności w sklepie są realizowane poprzez bramkę płatności. Zamówienia złożone poprzez e-mail bądź telefon mogę być realizowane przelewem.
Dla stałych klientów udostępniamy płatności przelewem 7 dni lub 14 dni.

W celu uzyskania większej ilości informacji produktowych prosimy o kontakt e-mailowy: protofan@protofan.pl bądź telefoniczny 53543543.