Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

protofan.pl

§1. Postanowienia ogólne

1. Usługodawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

2. Serwis internetowy jest dostępny pod adresem protofan.pl.

3. Usługodawca świadczy Usługi świadczone za pośrednictwem Serwisu, wyłącznie w stosunku do podmiotów o specjalistycznym charakterze zawodowym. Usługodawca nie świadczy Usług na rzecz Konsumentów.

4. Z Usługodawcą można skontaktować się:

1. pocztą: Jakub Zdybel „Proto – Fan”, ul. Jagiellońska 66, 03-468 Warszawa,

2. mailem: sklep@protofan.pl,

3. telefonicznie: 22 677 28 14.

5. Usługodawca udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej Serwisu oraz może udostępniać go w Koncie Użytkownika lub zamieszczać w załączeniu do wiadomości e-mail, zawierających oświadczenia o przyjęciu ofert Użytkowników. Klienci mogą w dowolnym czasie: uzyskać dostęp do Regulaminu, utrwalić go, pozyskać i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych.

6. Podane na stronie internetowej Serwisu informacje nie stanowią oferty Usługodawcy w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 ustawy Kodeks cywilny.

7. W celu korzystania z Serwisu, konieczne jest dysponowanie przez Użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera, z włączoną obsługą JavaScript, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej.

§2. Rejestracja konta

1. Rejestracja Konta Użytkownika umożliwia dostęp do Usług edukacyjnych, oferowanych za pośrednictwem Serwisu.

2. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Użytkownika zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Usługodawcę rejestracji Konta Użytkownika.

3. Przedmiotem niniejszej Usługi prowadzenia Konta Użytkownika jest udostępnienie panelu Konta Użytkownika, umożliwiającego m. in. zarządzanie danymi Użytkownika i zamówieniami.

4. Aby utworzyć Konto Użytkownika, należy dokonać dobrowolnej i bezpłatnej rejestracji. Następuje ona poprzez wypełnienie i wysłanie do Usługodawcy formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony w obszarze strony internetowej Serwisu.

5. Warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego jest uzupełnienie jego wszystkich obowiązkowych oraz ewentualnie opcjonalnych pól, przy użyciu prawdziwych, kompletnych i dotyczących Użytkownika danych lub informacji.

6. Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola Użytkownik powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

7. Wysłanie formularza rejestracyjnego do Usługodawcy następuje przy użyciu funkcjonalności Serwisu i za jego pośrednictwem.

8. Korzystanie z Konta Użytkownika jest możliwe po jego utworzeniu, a następnie zalogowaniu przy użyciu właściwego loginu i hasła.

9. Zabronione jest udostępnianie danych dostępowych do Konta Użytkownika osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont Użytkownika przez jednego Użytkownika.

10. Wypowiedzenie przez Użytkownika umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Użytkownika może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu jego funkcjonalności lub poprzez wysłanie oświadczenia Użytkownika w tym przedmiocie do Usługodawcy, np. poprzez wiadomość e-mail lub list.

11. Wypowiedzenie przez Usługodawcę umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Użytkownika może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni, a także z zachowaniem praw nabytych przez Użytkownika przed rozwiązaniem umowy.

§3. Podstawowe funkcjonalności serwisu

1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu przeglądanie informacji zamieszczonych w Serwisie. Zakończenie korzystania z Usługi następuje z chwilą zamknięcia przez Użytkownika strony internetowej Serwisu.

2. Usługodawca udostępnia Użytkownikom następujące podstawowe funkcjonalności Serwisu:

1. udostępnienie wyszukiwarki Towarów,

2. zapytanie o Towar,

3. wprowadzenie opinii o Towarze,

4. udostępnienie kalendarza zajęć edukacyjnych,

5. udostępnienie mapy.

3. Aby wyszukać Towary w Serwisie, należy wprowadzić w obszarze wyszukiwarki Serwisu żądaną treść, a następnie ją zatwierdzić. Funkcjonalność umożliwia przeszukiwanie zasobów Serwisu przy użyciu słów kluczowych wprowadzonych przez Użytkownika. Dodatkowo, funkcjonalność może umożliwiać przeprowadzenie wyszukiwania zaawansowanego w zakresie wybranych kryteriów.

4. Aby zapytać Usługodawcę o Towar, można skorzystać z funkcjonalności zapytania o Towar. Usługodawca udzieli odpowiedzi niezwłocznie, przy użyciu funkcjonalności Serwisu, telefonicznie albo drogą elektroniczną, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.

5. Aby wprowadzić opinię o Towarze, należy skorzystać z formularza opinii, poprzez uzupełnienie jego obligatoryjnych pól oraz wprowadzenie deklarowanej oceny lub treści. Funkcjonalność może umożliwiać wystawienie oceny w oznaczonej skali. Usługodawca może wymagać, aby zamieszczenie komentarza dotyczącego Towaru lub Usługi dostępnej w ofercie Usługodawcy zostało poprzedzone zaznaczeniem przez Użytkownika oświadczenia, że nabył on lub używał Towaru będącego przedmiotem opinii lub komentarza.

6. Aby skorzystać z kalendarza zajęć edukacyjnych, należy skorzystać z agendy zajęć edukacyjnych. Funkcjonalność umożliwia przeszukiwanie zasobów Serwisu przy użyciu słów kluczowych wprowadzonych przez Użytkownika. Dodatkowo, funkcjonalność może umożliwiać przeprowadzenie wyszukiwania zaawansowanego w zakresie wybranych kryteriów.

7. Aby skorzystać z funkcjonalności mapy, należy wyświetlić stronę internetową zawierającą mapę. Funkcjonalność umożliwia uzyskanie podglądu lokalizacji siedziby Sprzedawcy. Dodatkowo, funkcjonalność może umożliwiać przeprowadzenie wyznaczenie trasy zgodnie z danymi wprowadzonymi przesz Użytkownika.

8. Korzystanie z niektórych z wymienionych funkcjonalności może wymagać posiadania Konta Użytkownika i zalogowania do niego.

§4. Zamówienia składane za pośrednictwem serwisu

1. Zamówienia na Towary można składać za pośrednictwem strony internetowej Serwisu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu funkcji Koszyk.

2. Po skompletowaniu listy zamówień Towarów, w obszarze Koszyka Użytkownik przechodzi do realizacji zamówienia.

3. Aby złożyć zamówienie, Użytkownik powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Serwisu.

4. W trakcie składania zamówienia, Użytkownik jest zobowiązany do:

  1. wprowadzenia danych oznaczonych jako wymagane. Brak ich podania uniemożliwi finalizację zamówienia,
  2. wyboru metody płatności i sposobu dostawy.

5. Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Użytkownika poprzez wyświetlenie w obszarze Koszyka, informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami oraz kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami dostawy i płatności.

6. Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie właściwego przycisku w Koszyku i jest równoznaczne ze złożeniem Usługodawcy przez Użytkownika oferty zawarcia umowy Sprzedaży Towarów ujętych w zamówieniu.

7. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Użytkownik powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

8. Przyjęcie oferty Użytkownika dokonane przez Usługodawcę z zastrzeżeniem zmiany o której stanowi punkt powyższy poczytuje się za nową ofertę, wymagającą przyjęcia przez Użytkownika w celu zawarcia umowy Sprzedaży.

9. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Usługodawcę następuje poprzez niezwłoczne przesłanie wiadomości e-mail. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki zawartej umowy Sprzedaży, a także dane wprowadzone przez Użytkownika w formularzu zamówienia, w celu umożliwienia wykrycia błędów w nich występujących. W przypadku wykrycia takiego błędu, Użytkownik może powiadomić Usługodawcę o tym fakcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.

10. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Usługodawcę oferty zawarcia umowy Sprzedaży, złożonej przez Użytkownika.

§5. Zamówienia telefoniczne

1. Usługodawca umożliwia składanie zamówień na zakup Towarów drogą telefoniczną.

2. W celu złożenia telefonicznego zamówienia na zakup Towaru, należy skontaktować się z Usługodawcą przy użyciu numerów telefonów udostępnionych na stronie internetowej Serwisu, a następnie złożyć zamówienie ustnie.

3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia telefonicznego przez Usługodawcę następuje poprzez niezwłoczne przesłanie wiadomości e-mail, zawierającej informacje o treści zawieranej umowy. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki zawartej umowy Sprzedaży, a także dane Użytkownika, w celu umożliwienia wykrycia ewentualnie występujących błędów. W przypadku wykrycia takiego błędu, Użytkownik może powiadomić Usługodawcę o tym fakcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.

4. W celu zawarcia umowy Sprzedaży, Użytkownik jest zobowiązany potwierdzić wolę jej zawarcia w odpowiedzi na powyżej opisaną wiadomość Usługodawcy.

5. Potwierdzenie woli zawarcia umowy Sprzedaży jest równoznaczne z jej zawarciem.

§6. Sprzedaż

1. Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników Usługę Sprzedaży Towarów na odległość.

2. Towary dostępne w Serwisie są każdorazowo przedstawione w bieżącym asortymencie na stronie Serwisu. Specyfika każdego Towaru, jego skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach Towaru w Serwisie.

3. Przedmiot umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Usługodawcy do przeniesienia na Użytkownika własności Towarów i wydania ich, oraz zobowiązanie Użytkownika do odebrania Towarów i zapłaty Usługodawcy ceny Towarów.

4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających w szczególności na obniżeniu ceny Towarów lub Usług do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Towarów podlegających promocji.

5. Zawierając umowę Sprzedaży, Usługodawca zobowiązuje się do dostarczenia Użytkownika Towarów bez wad.

6. Zawarcie umowy Sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia Użytkownika przez Usługodawcę.

7. Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

§7. Dostawa

1.

Wydanie Towarów będących rzeczami fizycznymi odbywa się:

  1. w przypadku wyboru przez Użytkownika opcji dostawy za pośrednictwem Przewoźnika, pod adres podany przez Użytkownika,
  2. w przypadku wyboru odbioru osobistego Towarów przez Użytkownika, w siedzibie Serwisu w dniach roboczych w godz. 9:00-17:00.

2. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Szczegółowe informacje o kosztach i metodach dostawy są opublikowane na stronie internetowej Serwisu, a Użytkownik jest o nich informowany w trakcie procesu składania zamówienia.

4. Termin dostawy Towarów do Użytkownika wynosi 10 dni roboczych, chyba że w opisie Towaru lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin.

5. W wariancie płatności z góry, bieg terminu wysyłki Towaru liczony jest od uznania wpływu należności na rachunek bankowy Usługodawcy.

6. W każdym wariancie płatności, samo wydanie Towarów następuje nie wcześniej, niż po uiszczeniu zapłaty przez Użytkownika.

7. Potwierdzenie wydania Towarów Przewoźnikowi w celu ich dostawy, może zostać dokonane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Użytkownika.

8. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Użytkownika z chwilą jej wydania Użytkownikowi.

9. W przypadku wyboru przez Użytkownika opcji dostawy za pośrednictwem Przewoźnika, zaleca się, aby dostarczona przesyłka została zbadana przez Użytkownika przy obecności Przewoźnika.

10. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki rekomendujemy zgłosić reklamację bezpośrednio do Przewoźnika – najlepiej spisać z Przewoźnikiem protokół stanu przesyłki, lub skontaktować się z Usługodawcą.

§8. Płatności za zamówienia obejmujące towary fizyczne

1. Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Towarów, znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy w chwili zamówienia Towaru.

2. Ceny podane na stronie internetowej Serwisu przy danym Towarze są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość należnych podatków, natomiast nie zawierają kosztów dostawy Towaru i wybranej formy płatności.

3. Koszty transakcji i dostawy Towaru ponosi Użytkownik.

4. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia a po wyborze sposobu dostawy Towarów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Towary wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami dostawy i transakcji.

5. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności z tytułu świadczonych Usług Sprzedaży:

  1. gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w siedzibie stacjonarnej Serwisu,
  2. gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze za pobraniem od Przewoźnika,
  3. przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy,
  4. przelewem elektronicznym na rachunek bankowy Usługodawcy, za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności,
  5. kartą płatniczą za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności,
  6. BLIK-iem za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności,
  7. ratalnie za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności, zgodnie z warunkami świadczenia przezeń usług.

6. Usługodawca korzysta z usług zewnętrznego operatora płatności udostępniając Użytkownikom system płatności Tpay.com, obsługiwanego przez Krajowy Integrator Płatności S.A z siedzibą w Poznaniu (61-808), przy ul. Św. Marcin 73/6, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000412357, NIP: 7773061579 oraz REGON: 300878437,

7. Użytkownik jest zobowiązany do uiszczenia płatności:

  1. w chwili wydania Towaru – w przypadku wyboru metody płatności gotówką lub kartą płatniczą,
  2. w terminie 7 dni – w przypadku wyboru metody płatności przelewem bankowym,
  3. w chwili złożenia zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności obsługiwanej przy użyciu zewnętrznego systemu płatności.
8. Zwrot płatności przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku uznania przez Usługodawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
 
9. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Użytkownika w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
 
10. Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Użytkownika dodatkowych kosztów dostawy Towarów, jeżeli Użytkownik wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Usługodawcę.

§9. Zapisy na zajęcia edukacyjne

1. Usługodawca umożliwia zawarcie Umowy o świadczenie Usług szkoleniowych za pośrednictwem strony internetowej Serwisu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, w zakresie organizowanych zajęć edukacyjnych.

2. W celu rozpoczęcia procedury zawarcia Umowy o świadczenie Usługi szkoleniowej, Użytkownik powinien wybrać zajęcia edukacyjne z listy zamieszczonej na stronie internetowej Serwisu.

3. W trakcie składania zamówienia, Użytkownik jest zobowiązany do:

  1. wyboru rodzaju Usługi,
  2. wprowadzenia danych oznaczonych jako wymagane. Brak ich podania uniemożliwi finalizację zamówienia,
  3. informacje rozliczeniowe oraz metodę płatności.

4. Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie właściwego przycisku finalizującego, zamówienie jest równoznaczne ze złożeniem Usługodawcy przez Użytkownika oferty zawarcia umowy o świadczenie Usługi ujętej w zamówieniu.

5. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Użytkownik powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

6. Usługodawca zastrzega, że w przypadku dużego zainteresowania, przekraczającego warunki organizacyjne, otwierana jest lista rezerwowa Uczestników, prowadzona według kolejności złożonych zamówień. W przypadku zakwalifikowania Uczestnika na listę rezerwową, Usługodawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Uczestnika, nie później jednak niż w terminie 7 dni przed datą rozpoczęcia zajęć edukacyjnych.

7. W przypadku zwolnienia się miejsca na zajęcia edukacyjne, Usługodawca wprowadza na listę podmiotów uczestniczących w zajęciu edukacyjnym, Uczestników zgodnie z kolejnością złożonych zamówień.

8. W przypadku braku indywidualnych ustaleń, o przepisaniu Użytkownika z listy rezerwowej na listę uczestników zajęć edukacyjnych, Usługodawca informuje o tym fakcie Użytkownika niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni przede datą rozpoczęcia zajęć edukacyjnych.

9. W przypadku osób zapisanych na listę rezerwową o zakwalifikowaniu na zajęcia edukacyjne w pierwszej kolejności decyduje kolejność złożenia zamówienia, a następnie zaksięgowania płatności.

10. Usługodawca niezwłocznie poinformuje Użytkownika o niemożliwości przyjęcia zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje drogą telefoniczną lub elektroniczną.

11. Przyjęcie oferty Użytkownika dokonane przez Usługodawcę z zastrzeżeniem zmiany, o której stanowi punkt powyżej poczytuje się za nową ofertę, wymagającą przyjęcia przez Użytkownika w celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi dostępu.

12. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Usługodawcę następuje poprzez niezwłoczne przesłanie wiadomości e-mail. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki zawartej umowy, a także dane wprowadzone przez Użytkownika w formularzu zamówienia, w celu umożliwienia wykrycia błędów w nich występujących. W przypadku wykrycia takiego błędu, Użytkownik może powiadomić Usługodawcę o tym fakcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.

13. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Usługodawcę oferty zawarcia umowy o świadczenie Usługi szkoleniowej, złożonej przez Użytkownika.

 

§10. Warunki uczestnictwa oraz realizacji zajęć edukacyjnych

1. Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników Usługę szkoleniową polegającą na kształceniu podyplomowym lekarzy dentystów.

2. Przedmiot Usługi szkoleniowej stanowi zobowiązanie Usługodawcy do odpłatnego przeprowadzenie kursów w sposób umożliwiający stacjonarne, ograniczone czasowo zapoznanie się z ich treścią oraz zobowiązanie Użytkownika do zapłaty na rzecz Usługodawcy umówionej ceny z tego tytułu.

3. Usługodawca zastrzega, że do wzajemnych zobowiązań stron nie mają zastosowania przepisy regulujące ochronę praw konsumentów, gdyż zajęcia edukacyjne są kierowane do osób zawodowo związanych z tematyką świadczonych przez Usługodawcę Usług.

4. Usługodawca zastrzega, że warunkiem dopuszczenia Uczestnika do zajęć edukacyjnych jest prawidłowe dokonanie rejestracji Konta Użytkownika w trakcie składania zamówienia oraz uiszczenie płatności za Usługi ujęte w zamówieniu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

5. Usługodawca zastrzega, że o zakwalifikowaniu się na zajęcia edukacyjne decyduje kolejność zaksięgowania przez Usługodawcę płatności za Usługi ujętej w zamówieniu.

6. W przypadku braku płatności w terminie ujętym w treści zamówienia, Usługodawca zastrzega sobie prawo do całkowitego anulowania zamówienia.

7. Zajęcia edukacyjne prowadzone przez Usługodawcę odbywają się w formie kursu teoretycznego, mogącego obejmować zajęcia praktyczne.

8. Miejscem świadczenia zajęć edukacyjnych jest każdorazowo wynajęta sala konferencyjna lub laboratorium, na terenie Warszawy. Usługodawca, zależnie od możliwości, dobiera najdogodniejszą lokalizację, która każdorazowo wymieniana jest w aktualnej ofercie zajęć edukacyjnych udostępnionej w obszarze strony internetowej Serwisu.

9. Użytkownik może zapoznać się z programem zajęć edukacyjnych stacjonarnie w siedzibie Usługodawcy bądź na stronie internetowej Serwisu.

10. Usługodawca zastrzega, że siedziba Usługodawcy nie stanowi centrum szkoleniowego.

11. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany daty i miejsca świadczenia Usługi szkoleniowej, ze względu na warunki niezależne od Usługodawcy, o czym Usługodawca informuje Uczestników niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni przed dniem rozpoczęcia zajęć edukacyjnych.

12. Treść zajęć edukacyjnych jest zgodna z przedstawionym wcześniej planem i tematyką zajęć edukacyjnych. Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji programu zajęć edukacyjnych w zależności od sugestii wykładowców, wielkości grupy oraz innych czynników – bez konieczności wcześniejszego powiadamiania Użytkowników.

13. Usługodawca w ramach zajęć edukacyjnych zapewnia Użytkownikom materiały do notowania. W przypadku przygotowania przez wykładowcę materiałów edukacyjnych, Usługodawca dostarcza je Użytkownikom. Materiały edukacyjne przygotowane przez wykładowcę przeznaczone są wyłącznie do prywatnego użytku uczestników. Zabrania się kopiowania i udostępniania materiałów osobom, które nie były uczestnikami zajęć edukacyjnych.

14. Podczas zajęć edukacyjnych prowadzonych w charakterze programu całodniowego, Usługodawca przewiduje dwie przerwy na kawę, ciepłe i zimne napoje, drobne przekąski oraz lunch w postaci bufetu szwedzkiego lub serwowany w restauracji hotelowej.

15. Usługodawca zastrzega, że w trakcie zajęć edukacyjnych, wszystkich uczestników obowiązuje całkowity zakaz robienia zdjęć, nagrywania dźwięku i wizji, chyba że wykładowca wyrazi na to zgodę i poinformuje o tym oficjalnie wszystkich uczestników. Usługodawca zastrzega, że nieprzestrzeganie niniejszego punktu Regulaminu może skutkować wyproszeniem Użytkownika z zajęć edukacyjnych, bez zwrotu kosztów.

16. Usługodawca zastrzegam, że do czasu rozpoczęcia zajęć edukacyjnych Uczestnik ma prawo do przekazania swojego miejsce na liście uczestników innej osobie.

17. W pozostałym zakresie, obowiązuje przedmiot zajęć edukacyjnych zamieszczony w obszarze strony internetowej Serwisu.

18. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia Użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z informacją o sposobie uzyskania dostępu do bazy uczestników zajęć edukacyjnych. Szczegółowe informacje w przedmiocie warunków udostępnienia zajęć edukacyjnych są opublikowane na stronie internetowej Serwisu, a Użytkownik jest o nich informowany w trakcie procesu składania zamówienia.

19. Zapisanie Użytkownika na listę uczestników zajęć edukacyjnych, uprawnionych do uczestnictwa oraz wydanie zaświadczenia, o którym mowa w §11 pkt. 2, następuje nie wcześniej niż po uiszczeniu zapłaty za Usługę edukacyjną przez Użytkownika.

§11. Warunki zaliczenia i uzyskania zaświadczenia ukończenia zajęć edukacyjnych

1. Za udział w kursach organizowanych przez Usługodawcę Uczestnicy otrzymują punkty edukacyjne.

2. Usługodawca zobowiązuje się do wydania na rzecz Uczestników zajęć zaświadczenia, zgodnie z ofertą dostępną na stronie internetowej Serwisu.

3. Zaświadczenie stanowi dokument potwierdzający udział uczestnika w wybranych zajęciach edukacyjnych i jest ważny do oznaczonego w nim czasu.

4. Warunkiem otrzymania zaświadczenia zawierającego informacje o przyznaniu punktów edukacyjnych jest obecność na kursie oraz podpisanie się na liście obecności.

5. Każdy z uczestników, który był obecny na kursie, dokonał płatności i podpisał się na liście obecności, otrzymuje zaświadczenie o przyznanych punktach edukacyjnych oraz certyfikaty ukończenia kursu.

§12. Rezygnacje i odwołanie zajęć edukacyjnych

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć edukacyjnych w terminie do 2 dni roboczych przed datą rozpoczęcia zajęć, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji lub w przypadku nie zebrania się wystarczającej liczby uczestników.

2. W przypadku odwołania zajęć edukacyjnych, Usługodawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania osób zapisanych oraz do zwrotu wpłaconych środków Użytkownikom, które dokonały opłaty.

3. Użytkownik ma prawo do rezygnacji z kursów na następujących zasadach:

dla kursów teoretycznych:

  1. powyżej 30 dni przed zajęciami edukacyjnymi Usługodawca zwraca pełną wysokość uiszczonej przez Usługodawcę płatności,
  2. w terminie 30-15 dni Usługodawca zwraca kwotę w wysokości 30% uiszczonej przez Użytkownika płatności,
  3. w terminie poniżej 15 dni ze względów organizacyjnych opłata nie jest zwracana,

dla kursów praktycznych:

  1. w terminie poniżej 60 dni ze względów organizacyjnych brak jest możliwości rezygnacji, a wniesiona oplata nie jest zwracana.

4. Rezygnacja z udziału w zajęciach może nastąpić wyłącznie poprzez przesłanie wiadomości e-mail pod adres e-mail Usługodawcy lub poprzez wiadomość SMS pod numer telefonu Usługodawcy. W pozostałych przypadkach Użytkownik zobowiązany jest uiścić pełną opłatę nawet mimo nieprzybycia na kurs.

§13. Płatności za zajęcia edukacyjne

1. Wartość płatności jest ustalana na podstawie cennika znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy w chwili złożenia zamówienia.

2. Ceny podane na stronie internetowej Serwisu są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość podatku VAT.

3. Łączna cena zamówienia, widoczna przed potwierdzeniem zamówienia obejmuje cenę wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami transakcji.

4. Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Usługodawcy i Użytkownika.

5. Cena zamówienia zależy od terminu dokonania opłaty przez uczestnika. Zasady dokonywania i wysokość opłat są indywidualnie określane dla każdego kursu w aktualnej ofercie zajęć edukacyjnych dostępnej na stronie internetowej.

6. Usługodawca umożliwia metody płatności z tytułu świadczonych Usług edukacyjnych w postaci przelewu bankowego na rachunek bankowy Usługodawcy: PROTO-FAN Jakub Zdybel 71 1240 1082 1111 0010 0544 1579 Bank Pekao S.A. VI/o Warszawa.

7. Użytkownik jest zobowiązany do uiszczenia płatności w terminie 7 dni, nie później jednak niż na dzień przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych, chyba że w opisie oferty udostępnionej w obszarze strony internetowej Serwisu lub podczas indywidualnych ustaleń oznaczono inny termin.

8. Faktury zaliczkowe za zajęcia edukacyjne wystawiane przez Usługodawcę obejmujące całą cenę brutto po wykonaniu usługi nie będą rozliczane fakturą ostateczną.

9. Usługodawca zastrzega, że opłata rejestracyjna nie obejmuje kosztów dojazdu i noclegu Uczestnika.

10. Zwrot płatności przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:

  1. odwołania zajęć edukacyjnych przez Usługodawcę zgodnie z §12 pkt.1,
  2. uznania przez Usługodawcę roszczenia objętego rezygnacją Użytkownika zgodnie z §12 pkt. 3,
  3. uznania przez Usługodawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

11. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Użytkownika w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.

§14. Newsletter

1. Usługodawca umożliwia dołączenie do listy subskrybentów newslettera zawierającego informacje handlowe, przesyłane pod adres poczty elektronicznej Użytkownika.

2. Aby zamówić newsletter, należy użyć właściwego pola aktywacji newslettera w formularzu rejestracyjnym lub w innym formularzu udostępnionym przez Usługodawcę na stronie internetowej Serwisu.

3. Warunkiem prawidłowego zamówienia newslettera jest podanie adresu e-mail Użytkownika. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu otrzymywania newslettera.

4. Wypisanie się z listy subskrybentów newslettera może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu funkcjonalności Serwisu lub linku dezaktywującego, znajdującego się w wiadomości newsletter, a także poprzez wysłanie oświadczenia Użytkownika w tym przedmiocie do Usługodawcy, np. w wiadomości e-mail lub liście.

§15. Reklamacja – niezgodność świadczonej usługi z umową – umowy zawarte za pośrednictwem serwisu

1. Niniejszy artykuł dotyczy reklamacji umów o świadczenie usług, zawieranych za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

2. Reklamacje mogą być składane z tytułu niezgodności świadczonej Usługi z umową, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami art. 43b i następne ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

3. Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Usługodawcy. Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. W treści składanej reklamacji, zaleca się zamieszczenie:

  1. danych kontaktowych Użytkownika, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
  2. numeru rachunku bankowego Użytkownika, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności,
  3. opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Użytkownika.

5. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Towaru będącego rzeczą, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę, Użytkownik jest obowiązany dostarczyć lub przesłać reklamowany Towar na adres Usługodawcy, na jego koszt.

6. Usługodawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.

7. Usługodawca poinformuje Użytkownika o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Użytkownika lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji.

8. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Towaru, który po rozpoznaniu reklamacji podlega przesłaniu do Użytkownika, Usługodawca na swój koszt dostarczy lub prześle Towar na adres Użytkownika.

9. Zwrot środków pieniężnych w związku z reklamacją nastąpi przy użyciu metody przelewu na rachunek bankowy albo przekazem pocztowym, zgodnie z wolą Użytkownika.

§16. Reklamacja – niezgodność świadczonej usługi z umową – funkcjonowanie strony

10. Niniejszy artykuł dotyczy reklamacji z tytułu funkcjonowania strony internetowej Serwisu.

11. Reklamacje mogą być składane z tytułu niezgodności świadczonej Usługi z umową, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami art. 43b i następne ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

12. Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Usługodawcy. Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

13. W treści składanej reklamacji, zaleca się zamieszczenie:

  1. danych kontaktowych Użytkownika, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
  2. numeru rachunku bankowego Użytkownika, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności,
  3. opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Użytkownika.

14. Usługodawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.

15. Usługodawca poinformuje Użytkownika o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Użytkownika lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji.

16. W przypadku gdy reklamacji dotyczy zwrot środków pieniężnych, zwrot środków pieniężnych nastąpi przy użyciu metody przelewu na rachunek bankowy albo przekazem pocztowym, zgodnie z wolą Użytkownika.

§17. Pozasądowe rozpatrywanie reklamacji i dochodzenie roszczeń

1. Użytkownik posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, którego adres z uwagi na właściwość można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
  2. złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, którego adres z uwagi na właściwość można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
  3. skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
  4. złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem URL http://ec.europa.eu/consumers/odr/, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.

2. Szczegółowe informacje o procedurze pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych podmiotów wymienionych w pkt 1.

3. Wykaz podmiotów i instytucji, które realizują zadania związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich oraz szczegółowe informacje w tym przedmiocie, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl.

§18. Gwarancje

1. Reklamacje mogą być składane z tytułu gwarancji, w przypadku jej udzielenia na oznaczone Towary przez Usługodawcę, producenta lub dystrybutora.

2. Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia Użytkownika w przypadku, gdy Towar nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu. Wraz z Towarem objętym gwarancją, Usługodawca wydaje Użytkownika dokument gwarancyjny.

3. W przypadku objęcia Towaru gwarancją, Użytkownik jest uprawniony do reklamowania Towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Usługodawcy lub bezpośrednio do gwaranta. W razie wykonywania przez Użytkownika uprawnień z gwarancji, bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Usługodawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu na ich wykonanie.

4. Prawo do korzystania z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi przysługuje niezależnie od ewentualnych uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie ewentualnych uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi.

5. Usługodawca rozpoznaje reklamacje z tytułu gwarancji, w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.

6. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji, Użytkownik zostanie poinformowany w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.

7. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej z tytułu gwarancji, w wyniku której wadliwy Towar został wymieniony na nowy lub dokonano istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia wymienionego lub naprawionego Towaru. W przypadku dokonywania wymiany pojedynczej części będącej elementem Towaru, termin gwarancji biegnie od nowa w zakresie tej części.

§19. Przetwarzanie danych oraz plików cookies

1. Informacje o warunkach przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies Serwisu.

2. Informacje o stosowanych plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies Serwisu.

§20. Warunki licencyjne

1. Usługodawca udziela na rzecz Użytkowników korzystających z Serwisu nieodpłatnej licencji w zakresie własnego użytku osobistego i w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, z zachowaniem niniejszych warunków.

2. Nazwa Serwisu, projekt graficzny Serwisu, struktura Serwisu, Serwis, kod źródłowy lub skompilowany Serwisu, strony internetowe służące do obsługi Serwisu oraz wszelkie dokumenty opracowane przez Usługodawcę w związku z udostępnieniem Serwisu, włączając w to również powiązane utwory, w tym Regulamin oraz inne dokumenty lub wiadomości przesyłane w związku ze świadczeniem usług, stanowią utwory w rozumieniu przepisów prawa autorskiego. Usługodawca nie przenosi na Użytkownika praw autorskich majątkowych do Serwisu ani żadnych utworów stanowiących jego część, ani uprawnienia do przyznawania zezwoleń w przedmiocie rozporządzania prawami autorskimi majątkowymi do tych utworów lub Serwisu i korzystania z nich, a także na wykonywanie innych praw zależnych, niezastrzeżonych w warunkach licencyjnych.

3. Prawo do używania Serwisu i powiązanych z nim utworów, obowiązuje na następujących polach eksploatacji: zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym oraz dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym.

4. Użytkownik nie może: wypożyczać, dzierżawić ani odsprzedawać utworów ani żadnej ich części, jak również tworzyć utworów pochodnych na ich podstawie, wykonywać zmian utworów, usuwać informacji o prawach własności lub prawach autorskich, które mogą pojawić się w obszarze utworów, wykorzystywać utworów w celach naruszających obowiązujące przepisy prawa powszechnego lub normy etyczne i moralne.

5. Licencja jest nieograniczona w czasie, nieograniczona terytorialnie i niewyłączna, a obowiązuje w stosunku do całości Serwisu i powiązanych z nim utworów. Usługodawca zachowuje wyłączne prawa do decydowania o zachowaniu integralności Serwisu.

6. Publikując w Serwisie dowolne treści a w szczególności: komentarze lub opinie, Użytkownik udziela na rzecz Usługodawcy nieodpłatnej, nieograniczonej w czasie, nieograniczonej terytorialnie i niewyłącznej licencji w zakresie ich wykorzystania na następujących polach eksploatacji: publikacja w obszarze strony internetowej Serwisu, zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, z zachowaniem prawa do udzielania sublicencji o której stanowią punkty powyżej, w celu umożliwienia Użytkownikom korzystania ze Serwisu.

7. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie do Serwisu lub za jego pośrednictwem, treści:

  1. bezprawnych,
  2. mogących wprowadzić w błąd innych Użytkowników,
  3. naruszających dobra osobiste Użytkowników, Usługodawcy lub osób trzecich,
  4. powszechnie uznanych za obraźliwe, wulgarne lub naruszające dobre obyczaje, w szczególności: treści pornograficznych, treści propagujących używanie narkotyków lub nadmierne spożywanie alkoholu, treści nawołujących do rasizmu, ksenofobii lub szerzenia nienawiści.

8. Usługodawca jest uprawniony do usunięcia lub moderacji treści, które naruszają postanowienia Regulaminu.

§21. Obowiązywanie i zmiana regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania na stronie internetowej Serwisu.

2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu świadczenia Usług, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez Usługodawcę.

3. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Serwisu.

4. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.

5. Publikacja informacji o zmianie Regulaminu następuje w obszarze strony internetowej Serwisu, w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia.

6. Usługodawca wysyła drogą elektroniczną informację o zmianie Regulaminu, w przypadku związania stron umową zawartą na czas nieoznaczony.

§22. Postanowienia końcowe

1. Znaczenie pojęć pisanych wielką literą jest zgodne z objaśnieniami zamieszczonymi w części opisującej definicje użyte w Regulaminie.

2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

  1. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu oraz nienależyte świadczenie Usług, spowodowane siłą wyższą, w stosunku do Użytkowników niebędących Konsumentami,
  2. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Użytkowników niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów, za pomocą których Usługodawca świadczy Usługi,
  3. korzyści utracone przez Użytkowników niebędących Konsumentami.

3. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikom niebędącym Konsumentem lub Konsumentem niezamieszkującym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okoliczności dopuszczania takiej możliwości przez przepisy jego prawa krajowego, za właściwy dla jego rozstrzygnięcia ustanawia się sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

4. W stosunku do Użytkowników niebędących Konsumentami lub do Konsumentów niezamieszkujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku, gdy przepisy ich prawa krajowego dopuszczają taką możliwość, jako prawo właściwe dla wykonania umowy zawartej z Usługodawcą oraz rozstrzygania sporów z nią związanych, stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.

5. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Użytkownika będącego Konsumentem, wynikających z przepisów miejscowego prawa powszechnie obowiązującego. Konsument nie może się ich zrzec.

6. W stosunku do umów zawartych z Usługodawcą, w przypadku niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta.

7. W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu. Zamiast nieważnych albo bezskutecznych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.

§23. Definicje użyte w regulaminie

Konto Użytkownika to panel umożliwiający zarządzanie zamówieniami Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, pod warunkiem rejestracji i logowania.

Konsument to osoba fizyczna korzystająca z Serwisu w sposób niezwiązany bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Koszyk to funkcjonalność Serwisu, umożliwiającą kompletowanie zamówień Towarów przez Użytkownika.

Przewoźnik to podmiot, świadczący usługi Dostarczania Towarów we współpracy z Usługodawcą.

Regulamin to niniejsze warunki umowne, których przedmiot stanowi świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników, za pośrednictwem Serwisu.

Serwis to serwis, prowadzony przez Usługodawcę za pośrednictwem strony internetowej dostępnej w sieci Internet pod adresem URL: protofan.pl.

Sprzedaż to Usługa sprzedaży Towarów, świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, której przedmiot stanowi zobowiązanie Usługodawcy do przeniesienia na Użytkownika własności Towarów i ich wydania oraz zobowiązanie Użytkownika do odebrania Towarów i zapłaty Usługodawcy oznaczonej ceny.

Towar to rzecz zaprezentowana w obszarze Serwisu przez Usługodawcę w celu Sprzedaży.

Uczestnik to Użytkownik, który zawiera z Usługodawcą umowę o świadczenie Usługi edukacyjnej.

Usługa to usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Serwisu. Zawarcie umowy następuje w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

Usługodawca to Jakub Zdybel, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jakub Zdybel “Proto – Fan”, z siedzibą w Warszawie (03-468) przy ul. Jagiellońskiej 66 zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod numerem NIP 1132510253 oraz REGON 140012500, będący usługodawcą, administratorem i właścicielem Serwisu. Z Usługodawcą można się skontaktować pod numerem telefonu: 22 677 28 14 oraz przy użyciu adresu e-mail: protofan@protofan.pl.

Użytkownik to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, na której rzecz przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera z Usługodawcą umowę o świadczenie Usługi.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)

Adresat: Jakub Zdybel „Proto – Fan”, ul. Jagiellońska 66, 03-468 Warszawa
Imię i nazwisko lub nazwa Użytkownika:
Adres Użytkownika:
Nr telefonu Użytkownika:
Adres e-mail Użytkownika:
Numer zamówienia:
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:

adres pocztowy:

adres e-mail:

Reklamacja dotyczy:

umowy o świadczenie innej usługi:

inne:

Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:
Opis problemu:
Żądanie reklamacji:

wybór innego terminu kursu

obniżenie ceny towaru o kwotę _____

odstąpienie od umowy

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:

Oświadczenie w przypadku działania jako przedsiębiorca na prawach konsumenta:

Oświadczam, że zawarta umowa sprzedaży była bezpośrednio związana z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada ona dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Na dowód wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej, opublikowane w CEIDG:

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Data:
Podpis składającego:

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)